Monday, September 22, 2008

~ Buka Puasa @ Planet Hollywood ~



Buat pertama kali pergi berbuka puasa tanpa di rancang dan tanpa kamera. Huhuhuhuhu.. gambar yang ada di sini semuanya di snap menggunakan handphone... sangat-sangat tak puas hati. Tapi itu jer yang ada, kecuali gambar tisu PH.. yang tu aku amek lepas balik rumah.



Alkisahnya, aku dan CT Hawa tak tahu nak berbuka di mana hari ini. CT Hawa dah book tempat di PH semalam, tapi tak jadi datang. Elok jer dia ajak aku pegi, Siti Asmida pun join sekali. Great!



Kitorang sampai di PH lebih kurang jam 6:15 petang lepas berlegar-legar di Lot 10 sekejap. Suasana agak lengang. Tapi menjelang jam 6:30, hampir semua tempat telah di penuhi. Betullah kata Asmida, nak ke PH kena booking seminggu sebelumnya.



Juadah berbuka puasa di sajikan secara buffet, dan jangan tak percaya, PH yang terkenal dengan westernnya berjaya menyuntik rasa Malaysia ke dalam setiap masakannya. Ada Rendang Daging Pedas, Kurma Kambing, Chili Crab, Udang Sambal Petai, Ayam Masak Lemak Cili Padi, Tempe & Ikan Bilis Goreng Berlada dan bermacam lagi.



Paling best, dessert dia. Eeeeemmmhmmmmm.. ada tartlets, pudding & strawberry jelly. Woohoo... their spread is waaaayyyy better than certain hotel. How much for this big spread? RM33++ (RM37.95).



Ramadhan ada tinggal seminggu saja lagi, kalau nak cuba nasib berbuka di PH minggu nih... give them a call!

ADDRESS:

Unit G003, Ground Floor, KL Plaza 179 Jalan Bukit Bintang 55100, Kuala Lumpur

PHONE:

03-21446602

FAX:

03-21446632

HOURS OF OPERATION:

Sunday - Thursday: 11:30am - 2:30am
Friday & Saturday: 11:30am - 3:00am

CREDIT CARDS ACCEPTED:

American Express, MasterCard, Visa

RESERVATIONS:

Reservations are accepted daily and our host will call to confirm the reservation.

0 comments:

 
design by suckmylolly.com